مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-25سياسي

مستند زندگی «شیخ غفار رییسی» ساخته می شود


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: زندگی حجت الاسلام « غفار رییسی» روحانی جوان و فعال استان در قالب فیلم مستند ساخته می شود.

- احسان قائدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حجت السلام غفار رییسی از روحانیان فعال استان است که با وقف زندگی خود تلاش دارد در محله های آسیب پذیر استان فعالیت های فرهنگی کند، گفت: وظیفه حوزه هنری نشان دادن تلاش جهادگران انقلاب اسلامی با زبان هنر و معرفی این افراد به جامعه است، در برنامه جدید خود آثار بسیاری را با موضوعات مختلف در قالب مستند و پرتره هنری از زندگی شخصیت های مختلف تولید خواهیم کرد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: شیخ غفار رییسی توانسته در یکی از محله های آسیب پذیر شهرکرد با تبلیغ ارزش های اخلاقی قلب های قشر های آسیب پذیر این محله را جذب کند و با کارهای فرهنگی، بیشتر مشکلات این عزیزان را مرتفع کند.

قائدی حضور در میدان و کار جهادی را یک امر بسیار مهم در پیش برد کارها دانست و بیان داشت: شیخ غفار رییسی با کمترین امکانات توانسته به صورت جهادی و نفوذ در قلوب مردمان این منطقه آسیب پذیر بیشترین خدمات را انجام دهد که شاید در این سال ها هیچ کدام از دستگاه های عریض و طویل با بودجه های آنچنانی نتوانسته اند و این همان قدرت کار جهادی و نزدیک شدن به قلوب مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند زندگی «شیخ غفار رییسی» ساخته می شود

مستند زندگی «شیخ غفار رییسی» ساخته می شود