مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-25پزشكي

نانوذرات مغناطیسی نوع بیماری در زنان را درمان می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشمندان رویکردی مبتنی بر فناوری نانو را برای مکان یابی و از بین بردن ضایعات دردناک و خطرناک اندومتریوز، - دانشمندان رویکردی مبتنی بر فناوری نانو را برای مکان یابی و از بین بردن ضایعات دردناک و خطرناک اندومتریوز، ارائه کردند.

اندومتریوز یک بیماری شایع زنان در سنین باروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشمندان رویکردی مبتنی بر فناوری نانو را برای مکان یابی و از بین بردن ضایعات دردناک و خطرناک اندومتریوز، ارائه کردند.

اندومتریوز یک بیماری شایع زنان در سنین باروری است.

پژوهشی که به رهبری اوله تاراتولا از کالج داروسازی دانشگاه ایالتی اورگان و اف اسلایدن از مرکز تحقیقات ملی پستانداران اورگان در دانشگاه علوم و بهداشت اورگان انجام شد، نشان داد که نانوذرات مغناطیسی را می توان برای این موضوع به کار برد.

مطالعه مدل حیوانی که نتایج آن در نشریه Small منتشر شده است، نشان می دهد که نانوذرات اکسید آهن که به صورت داخل وریدی تزریق می شوند، به عنوان ماده حاجب عمل می کنند، آن ها در ضایعات تجمع می کنند و با تصویربرداری پیشرفته مانند MRI دیدن آن ها آسان تر می شود.

هنگامی که در معرض یک میدان مغناطیسی متناوب، یک روش غیر تهاجمی، قرار می گیرد، دمای نانوذرات به نزدیک 50 درجه سانتیگراد می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوذرات مغناطیسی نوع بیماری در زنان را درمان می کند

نانوذرات مغناطیسی نوع بیماری در زنان را درمان می کند