مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-04-25اقتصادي

کاهش 30 درصدی ورودی آب در سد سفیدرود


معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان گیلان با اشاره به کاهش 30 درصدی ورودی آب به سد سفیدرود گفت: تاکنون 780 میلیون متر مکعب آب در سد ذخیره شده که نسبت به مشابه سال گذشته با کاهش 30 درصدی در این حوزه مواجه هستیم.

- محمد جواد خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تامین آب کشاورزی به منظور آغاز فصل زراعی به خوبی انجام شده است، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته تمامی تدابیر لازم برای رهاسازی آب برای آغاز فصل زراعی در استان گیلان انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

  وی با اشاره به کاهش 30 درصدی ورودی آب به سد سفیدرود گفت: تاکنون 780 میلیون متر مکعب آب در سد ذخیره شده که نسبت به مشابه سال گذشته با کاهش 30 درصدی در این حوزه مواجه هستیم.

  معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان گیلان میزان ورودی آب به سد سفید رود را 70 متر مکعب بر ثانیه دانست و افزود: تا پایان فصل آبیاری آب در سد سفیدرود ذخیره سازی شده و مشکلی وجود ندارد لذا برای اعلام کمبود آب کشاورزی در گیلان اظهار نظر زود است.

  خانی پور با تاکید بر لزوم توجه به اتخاذ تدابیر لازم به منظور کاهش تنش آبی در شهرستان های انتهای شبکه سفیدرود بیان کرد: هرساله به طور کلی شهرستان هایی که در انتهای شبکه سفیدرود قرار دارند با تنش بیشتری مواجه هستند لذا باید تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی ورودی آب در سد سفیدرود

کاهش 30 درصدی ورودی آب در سد سفیدرود