مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-04-25اقتصادي

جشن ملی برداشت توت فرنگی در کردستان، فرصتی برای توسعه گردشگری است


یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: جشن ملی توت فرنگی چند سالی است که در سطح استان برگزار می شود و تاکنون توانسته در توسعه شرایط اقتصادی، تولیدات جنبی وصنایع دستی، فروش فرآورده های کشاورزی و .

نقش موثری داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در ادامه به برگزاری مراسم امسال در سنندج اشاره کرد و افزود: این جشن ملی به همت سازمان جهادکشاورزی کردستان، اتاق بازرگانی سنندج و با همکاری این اداره کل و تعدادی از دستگاه های اجرایی استان در روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشن ملی را معرفی ظرفیت های کردستان، احیاء سنت های قدیمی و فرهنگ بومی، محلی و انتقال به نسل آینده، آشنایی گردشگران با قابلیت های گردشگری استان، رونق کشاورزی و .

ذکر کرد.

گویلیان با بیان اینکه برپایی این گونه جشن ها به نوعی معرف میراث معنوی کردستان است، یادآور شد: این مهم نقش به سزایی در حفظ، پاسداشت و انتقال فرهنگ های بومی به نسل جدید و همچنین معرفی جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: امیدواریم با همفکری و هم افزایی همگانی میان مدیران دستگاه های مربوطه، شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ملی برداشت توت فرنگی در کردستان، فرصتی برای توسعه گردشگری است

جشن ملی برداشت توت فرنگی در کردستان، فرصتی برای توسعه گردشگری است