مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-25اقتصادي

سالانه 70 هکتار به سطح گلخانه های استان همدان اضافه می شود


معاون اقتصادی استانداری همدان گفت: سالانه 70 هکتار به سطح گلخانه های استان همدان اضافه می شود.

- ، ظاهر پورمجاهد ظهر دوشنبه در جلسه ستاد گلخانه های استان همدان که در سالن جلسات شهدای استانداری برگزار شد، عنوان کرد: سالانه 70 هکتار برای افزایش مساحت زیر کشت گلخانه ای برنامه داریم.

وی افزود: با وضعیتی که در حوزه آب داریم، حتماً باید به سمت مصرف بهینه آب رویم که کارشناسان بهترین برنامه در شرایط خشکسالی را کشت گلخانه معرفی می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: بخشی از سهم اشتغال استان باید در حوزه کشاورزی باشد که با توجه به شعار سال باید از فناوری ها و تولیدات جدید دربحث گلخانه ها استفاده کنیم.

محمدرضا شهسواری در ادامه جلسه، گفت: از اوایل سال تاکنون، 34 طرح به مبلغ 65 میلیارد و 700 میلیون تومان با بانک کشاورزی وارد عقد قرارداده شده اند که حدود 16 هکتار است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی استان همدان افزود: این 34 طرح حدود 19 از ماده 52 تأمین اعتبار شدند و 9 طرح از محل اعتبارات جهش تولید 1400 و 6 طرح از محل تبصره 18 تأمین اعتبار شدند.

وی ادامه داد: در بحث تبصره 18 باید روند تسریع شود چرا که از اول سال 55 طرح به مبلغ 180 میلیارد تومان را به بانک معرفی کردیم که حدود 37 هکتار را در برمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 70 هکتار به سطح گلخانه های استان همدان اضافه می شود

سالانه 70 هکتار به سطح گلخانه های استان همدان اضافه می شود