مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-04-25فرهنگي

صالحی امیری: جشنواره فیلم های ورزشی به جریان سازی فرهنگی در حوزه ورزش کمک می کند


برگزاری جشنواره فیلم های ورزشی به جریان سازی فرهنگی در ورزش کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین نشست شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران در سال 1401 با حضور سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی رییس شورای سیاستگذاری جشنواره، سید مجتبی علوی دبیر جشنواره و جمعی از دست اندر کاران این رویداد، برگزار شد.

صالحی امیری در این نشست که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد با تاکید بر اینکه بدیلی همچون سینما نمی توان پیدا کرد، اظهار داشت: در حوزه ورزش به خصوص در بخش پارالمپیک سوژه های بسیار خوبی برای ساخت فیلم وجود دارد؛ باید قهرمانی ها و پهلوانی ها را از طریق سینما به مردم، به ویژه نسل جوان، نشان داد.

او با اشاره به حمایت کمیته ملی المپیک از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم و عکس ورزشی ایران بر ضرورت راه اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز تاکید کرد.

عبدالحمید احمدی رییس شورای سیاستگذاری جشنواره نیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره فیلم و عکس ورزشی، از مذاکره با منطقه آزاد کیش برای میزبانی این رویداد خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره با حضور مهمانان ایرانی و بین المللی در جزیره کیش در آستانه برگزاری جام جهانی، می تواند ظرفیت های این منطقه را بیش از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: جشنواره فیلم های ورزشی به جریان سازی فرهنگی در حوزه ورزش کمک می کند

صالحی امیری: جشنواره فیلم های ورزشی به جریان سازی فرهنگی در حوزه ورزش کمک می کند