مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-25حوادث

فوت مسافر زن در قطار کرمان_ مشهد/پلیس راه آهن: یک کیلو تریاک در کالبدشکافی کشف شد


فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف تریاک در کالبدشکافی جسد قاچاقچی فوت شده در قطار کرمان_ مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف تریاک در کالبد شکافی از جسد قاچاقچی فوت شده در قطار کرمان_ مشهد خبر داد.

سردار حشمت اله ملکی در خصوص جزییات مربوط به این خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز کنترل ترافیک ایستگاه راه آهن مشهد مبنی بر فوت یک مسافر زن در قطار کرمان به مشهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی و آگاهی پلیس راه آهن خراسان قرار گرفت.

وی افزود: پس از ورود قطار به ایستگاه راه آهن مشهد بلافاصله مأموران این پلیس با همراهی کارکنان اورژانس در کوپه مسافر فوت شده با هویت معلوم حاضر و پس از بررسی های اولیه، کارشناسان اورژانس علت فوت را ایست قلبی اعلام می کنند.

سردار ملکی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس راه آهن با مشاهده وضعیت غیرعادی جسد، به چگونگی و علت فوت مسافر زن مشکوک می شوند، ادامه داد: با بررسی سوابق فرد مورد نظر مشخص شد وی از جمله مسافران کثیرالسفری است که تنهایی سفر می کند و دارای سابقه حمل مواد مخدر است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به وضعیت ظاهری، مشاهدات میدانی و اظهارات هم کوپه ای اش مبنی بر وضعیت نامساعد جسمی و روحی فرد متوفی تا نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت مسافر زن در قطار کرمان_ مشهد/پلیس راه آهن: یک کیلو تریاک در کالبدشکافی کشف شد

فوت مسافر زن در قطار کرمان_ مشهد/پلیس راه آهن: یک کیلو تریاک در کالبدشکافی کشف شد