مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-04-25فرهنگي

انتخاب حامد سلیمان زاده به عنوان داور جشنواره معتبر اُبرهاوزن آلمان


شصت و هشتمین دوره این جشنواره از روزهای 10 تا 19 اردیبهشت جاری (30 آپریل تا 9 می 2022) در شهر اُبرهاوزن در کشور آلمان برگزار می شود.

- انتخاب حامد سلیمان زاده به عنوان داور جشنواره معتبر اُبرهاوزن آلمان شصت و هشتمین دوره این جشنواره از روزهای 10 تا 19 اردیبهشت جاری (30 آپریل تا 9 می 2022) در شهر اُبرهاوزن در کشور آلمان برگزار می شود.

منصور جهانی ـ حامد سلیمان زاده منتقد بین المللی سینمای ایران، روی صندلی داوری جایزه فیپرشی در شصت و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه اُبرهاوزن آلمان می نشیند.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه اُبرهاوزن Oberhausen در سال 1954 میلادی بنیانگذاری شد و یکی از قدیمی ترین و مهم ترین جشنواره های فیلم کوتاه در سراسر جهان است.

زنده یاد فروغ فرخزاد شاعر و سینماگر ایرانی، جایزه بهترین فیلم مستند این جشنواره را در سال 1963 میلادی برای فیلم این خانه سیاه است از آن خود کرد.

شصت و هشتمین دوره این جشنواره در بخش های مختلف از جمله؛ مسابقه بین المللی فیلم های تا 35 دقیقه، مسابقه فیلم های تجربی، مسابقه بین المللی آنلاین، مسابقه فیلم های آلمانی، مسابقه فیلم های کودک و نوجوان، مسابقه فیلم های آلمانی آنلاین و مسابقه نوردراین وستفالن NRW از روزهای 10 تا 19 اردیبهشت جاری (30 آپریل تا 9 می 2022) در شهر اُبرهاوزن در کشور آلمان برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب حامد سلیمان زاده به عنوان داور جشنواره معتبر اُبرهاوزن آلمان

انتخاب حامد سلیمان زاده به عنوان داور جشنواره معتبر اُبرهاوزن آلمان