مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-04-25سياسي

نحوه جانمایی اراضی برخی از واحدهای صنعتی اصفهان دارای اشکال است


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: برخی نواقص در نحوه جانمایی ها دراختصاص اراضی به واحدهای صنعتی وجود دارد که درگذشته نحوه جانمایی ها دارای ایراداتی بوده که لازم است مورد توجه باشد.

- ، حجت الاسلام اسدالله جعفری اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان در سال جاری در خصوص نحوه و میزان واگذاری های اراضی در بخش صنعت اظهار داشت: ملاک و معیار هم در اصل واگذاری ها و هم در ارائه خدمات باید بر اساس موازین قانونی باشد؛ بنابراین در راستای رونق و توسعه تولید و صنعت اگر واگذاری بر این اساس انجام شود مانع تراشی جایز نیست و در مقابل با تغییر کاربری های غیر مجاز و خلاف قانون با جدیت مقابله می شود و ارائه خدمات زیربنایی به تغییر کاربری غیرمجاز اراضی خلاف قانون و ممنوع است.

وی خطاب به مدیران استان اصفهان گفت: در طراز نظام جمهوری اسلامی مدیر باید قیمتی باشد، نه آنکه به هر قیمتی به پست مدیریت رسیده باشد تا بتواند به درستی مدافع حقوق مردم بوده و در مقابل زیاده خواهان و فرصت طلبان قاطعانه بایستد و دستگاه قضایی استان همه جانبه از مدیران قانون مدار و شجاع حمایت می کند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با انتقاد از برخی نواقص و ایرادات در نحوه جانمایی ها در اختصاص اراضی به واحدهای صنعتی تصریح کرد: متأسفانه در گذشته ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه جانمایی اراضی برخی از واحدهای صنعتی اصفهان دارای اشکال است

نحوه جانمایی اراضی برخی از واحدهای صنعتی اصفهان دارای اشکال است