مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-04-25سياسي

حضور رییس بنیاد مستضعفان در آسایشگاه خیریه کهریزک


رییس بنیاد مستضعفان در شامگاه یک شنبه چهارم اردیبهشت ماه و در سومین شب قدر در مراسم افطاری و احیای شب قدر آسایشگاه خیریه کهریزک حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، رییس بنیاد مستضعفان در شامگاه یک شنبه چهارم اردیبهشت ماه و در سومین شب قدر  در مراسم افطاری و احیای شب قدر آسایشگاه خیریه کهریزک حضور یافت.

در این مراسم رضایی اصل مدیر بهزیستی شهرستان ری، اسکندری رییس هلدینگ پارسینه، بابایی بخشدار کهریزک، کلهر شهردار کهریزک و جمعی از خیران و نیکوکاران حضور داشتند.

                                     رییس بنیاد مستضعفان ضمن عیادت و گفتگوی صمیمانه با برخی مددجویان مرکز در بیاناتی با اشاره به اهمیت رسیدگی به کار مؤمنان از نگاه معصومین تصریح کرد: معلولین و سالمندان از ولی نعمتان ما هستند و وظیفه انسانی ما  دستگیری و خدمت به آنها است وتوفیق کنار مددجویان و جامعه هدف  بسیار گرانبها است و مقدرات ما در شب های قدر در کنار این عزیزان رقم  خواهد خورد.

گفتنی است؛ سید پرویز فتاح در این مراسم به همراه مددجویان به عزاداری شهادت مولای متقیان علی(ع) و احیای شب قدر سوم ماه مبارک رمضان و راز و نیاز پرداخت.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس بنیاد مستضعفان در آسایشگاه خیریه کهریزک

حضور رییس بنیاد مستضعفان در آسایشگاه خیریه کهریزک