مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-04-25اقتصادي

700 طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد/ تهیه اطلس رسانه ای


استاندار چهارمحال و بختیاری از وجود 700 طرح نیمه تمام در استان خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها در سفر ریاست جمهوری جذب خواهد شد.

- ، غلامعلی حیدری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه پروژه انتقال آب بن به بروجن تأمین کننده نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: این طرح 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار به طرح انتقال آب بن به بروجن تخصیص داده شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: مسائل آبی استان و حقوق مردم در این زمینه به شکل قانونی و از مسیر مراجع رسمی پیگیری خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه طرح بهشت آباد مجوز محیط زیست ندارد، ادامه داد: مسئولان چهارمحال و بختیاری در حفظ منابع آب استان مصمم هستند.

وی تخصص و تعهد، پاک دست و انقلابی بودن، جوان گرایی و جهادی عمل کردن را از جمله شاخص های انتصابات در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: میانگین سنی مدیران در استان 10 تا 15 سال جوان تر شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تهیه اطلس رسانه ای در استان، عنوان کرد: با تهیه این اطلس می توان فعالان رسانه ای استان را شناسایی، تشویق کرد و همچنین مطالبات مردم را از این طریق مورد پیگیری قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد/ تهیه اطلس رسانه ای

700 طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد/ تهیه اطلس رسانه ای