مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-04-25اقتصادي

مطیعی: جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای فرآوری معادن در اولویت باشد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: فرآوری محصولات معدنی بسیار مهم است و باید با جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای فرآوری جدید به اقتصاد استان و توسعه آن کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در دیدار علی تشنه دل مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری های انجام شده در بخش های صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: با توجه به شعار سال، تولید در خط مقدم اقتصاد کشور قرار دارد.

وی اضافه کرد: باید سرکشی و بازدید از واحدهای تولیدی و شنیدن مشکلات تولیدکنندگان و پیگیری امور آنها موردتوجه خاص مسؤولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: فرآوری معادن مهم ترین بحث در این بخش است و در این خصوص با جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای فرآوری جدید می توانیم به اقتصاد استان و توسعه آن کمک کنیم.

مطیعی افزود: زمینه در استان سمنان برای تحقق شعار سال فراهم است و با ظرفیت های خوبی که در این استان فراهم است و با یک برنامه ریزی و اقدامات منسجم برنامه افق آینده ای برای آن تعیین شود تا به اهداف موردنظر دست یابیم.

انتهای پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای فرآوری معادن در اولویت باشد

مطیعی: جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای فرآوری معادن در اولویت باشد