مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-04-25سياسي

پشت پرده لغو جلسه استیضاح شهردار کرج و بی احترامی به اصحاب رسانه چه بود؟


جلسه استیضاح شورای شهر کرج که قرار بود با حضور اصحاب رسانه برگزار شود به یکباره و طی تصمیم ناگهانی لغو شد؛ در این میان بی احترامی به اصحاب رسانه که با دعوت قبلی در محل نشست حاضر شده بودند موجب شد تا پرونده حواشی استیضاح شهردار سنگین تر شود.

- خبرگزاری فارس-طیبه جواهری: پیش از آغاز سال جدید بود که زمزمه تحول در مدیریت شهری کرج سر و صدای جدیدی به پا کرد.

آن روز ها نطق پیش از دستور شورای شهر کرج به یک باره رنگ عوض کرده بود و هریک به نوعی به انتقاد و طرح سوال غیر رسمی از آقای شهردار مربوط می شد! همان روزها در حاشیه یک برنامه از عمار ایزدیار، عضو شورای شهر کرج در این خصوص سوال پرسیدم که پاسخ داد فعلا برای تغییر شهردار برنامه ای نداریم، از او سوال کردم پس استیضاح به بعد از عید موکول شد؟ پاسخ این عضو شورای شهر مثبت بود.

وعده عضو شورای شهر به حقیقت تبدیل شد و اواخر فروردین سال 1401، با پشت سرگذاشتن سفر رییس جمهور به استان البرز که حواشی بسیاری را نیز به دنبال داشت داستان طرح سوال و استیضاح شهردار رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت.

اخبار غیر رسمی در این روزها خبر از کافی نبودن تعداد مخالفان شهردار کرج برای استیضاح می داد اما گروه موافق استیضاح با جدیت به دنبال اهداف خود بودند تا جایی که در فضای مجازی روزشمار راه اندازی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده لغو جلسه استیضاح شهردار کرج و بی احترامی به اصحاب رسانه چه بود؟

پشت پرده لغو جلسه استیضاح شهردار کرج و بی احترامی به اصحاب رسانه چه بود؟