مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-04-25اقتصادي

حمایت از واحدهای فرآوری معادن در سمنان/ معادن راکد ساماندهی می شوند


مدیرکل صمت استان سمنان از حمایت واحدهای فرآوری معادن استان در راستای ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی خبر داد و گفت: ساماندهی معادن راکد و شفافیت در زمینه واگذاری آنها از اقدامات بزرگ دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: ما از بهره بردارانی که قصد دارند در کنار معادن خود واحد فرآوری ایجاد و اشتغال و ارزش افزوده ایجاد کنند، حمایت می کنیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضع صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: معادن سرمایه این استان هستند و مزیت نسبی استان معادن آن است که می توانند توسعه پایدار ایجاد کنند و محور توسعه استان قرار گیرند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: یکی از اقدامات بزرگ دولت در بخش معادن، ساماندهی معادن راکد و شفافیت در زمینه واگذاری معادن است که در این خصوص معادنی که بلوکه می شوند، در اختیار اداره کل قرار می گیرند و از طریق مزایده و فراخوان در اختیار بهره برداران قرار می گیرد و در آن هیچ دخل و تصرف انسانی انجام نمی شود.

تشنه دل با اشاره به آخرین وضع صنعت استان سمنان افزود: در سال گذشته در بخش رونق تولید و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، استان سمنان رتبه نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از واحدهای فرآوری معادن در سمنان/ معادن راکد ساماندهی می شوند

حمایت از واحدهای فرآوری معادن در سمنان/ معادن راکد ساماندهی می شوند