مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-25فرهنگي

«مسافران شهر» به اپیزود طنز رسید/ التهاب ساخت سریال رمضانی


کارگردان سریال رمضانی «مسافران شهر» بیان کرد که اپیزود سوم این سریال که در هفته پایانی ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد، یک طنز عمیق و معنادار است.

- کارگردان سریال رمضانی مسافران شهر بیان کرد که اپیزود سوم این سریال که در هفته پایانی ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد، یک طنز عمیق و معنادار است.

سیروس حسن پور کارگردان 3 اپیزود از سریال رمضانی مسافران شهر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این مجموعه و قسمت های پایانی آن بیان کرد: موضوعات و مسائل مطرح شده در اپیزودهای سریال مسافران شهر ، موضوعات و مسائل اجتماعی بوده اند و ما سعی کرده ایم در بیان آنها، هر آنچه که در توان داشته ایم، به کار ببریم و فضایی را برای مخاطبان ایجاد کنیم که جنبه سازنده و معنوی داشته باشد.

وی افزود: همه گروه تلاش کرده اند که با توجه به کمبود وقت و مشکلات موجود، کار خوب و درخور شأنی را در قالب اپیزودهای سریال مسافران شهر به مردم ارائه دهند و به نظر من موفق هم بوده اند، چون تا امروز بازخورد خوب و مثبتی از مردم دریافت کرده ایم.

کارگردان مسافران شهر ، نبود زمان کافی برای پیش تولید اپیزودهای این سریال را یکی از مشکلات کار بر روی آن عنوان کرد و گفت: کمبود زمان کار، خیلی روی کیفیت آن تاثیر می گذارد زیرا من به عنوان یک کارگردان، بیشتر مجبور هستم بر سر تولید باشم و آنچنان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسافران شهر» به اپیزود طنز رسید/ التهاب ساخت سریال رمضانی

«مسافران شهر» به اپیزود طنز رسید/ التهاب ساخت سریال رمضانی