مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-04-25فرهنگي

برگزیدگان جشن منتقدان نیمه دوم اردیبهشت معرفی می شوند


دبیر چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران از اعلام برگزیدگان این دوره از جشن در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود، آسیب های بسیار زیادی به جامعه فرهنگی و به ویژه هنرمندان و نویسندگان وارد شد، شرایط به گونه ای رقم خورد که دیگر مانند سابق نمی شد جشن را برگزار کرد و همه هم وغم ما نیز معطوف به تلاش برای عبور از این بحران با کمترین خسارت ها شد.

وی افزود: نقش و عملکرد عجیب و منفعلانه سازمان سینمایی در برابر حرکت مهم و اثبات کننده منتقدان سینمای کشور از یک طرف و محدودیت هایی که به جشنواره فیلم فجر در همین دوره تحمیل شد از طرف دیگر، ما را به این نتیجه رساند که با روش قبلی خداحافظی کنیم و برای دوره های آتی طرحی نو دراندازیم.

دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران تاکید کرد: بنابراین امسال به دلیل تجمیع آثار ایرانی، مانند دوره های قبل عمل خواهیم کرد اما خروجی دوره آتی جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران را به آثار اکران عمومی سالانه سینمای ایران اختصاص خواهیم داد.

گودرزی در ادامه از برگزاری چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در اردیبهشت ماه خبر داد و تصریح کرد: همه می دانند که حس مسئولیت طلبی منتقدان همیشه زبانزد بوده است؛ بنابراین ما معتقدیم نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشن منتقدان نیمه دوم اردیبهشت معرفی می شوند

برگزیدگان جشن منتقدان نیمه دوم اردیبهشت معرفی می شوند