مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-04-25اقتصادي

نایب رییس مجلس: راه نجات اشتغال در «تولید» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در بازدید از چند واحد تولیدی، تولید را مهمترین راهکار برای برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و اظهار کرد: هر چقدر ثبات در بازار اقتصاد باشد هم تولیدکننده و هم مصرف کننده، صادرکننده و واردکننده می توانند برای بلند مدت برنامه ریزی داشته باشند.

وی راه نجات اشتغال را در تولید عنوان کرد و گفت: اگر تولیدی نباشد اشتغالی وجود ندارد، اگر تولیدی نباشد قیمتی کاهش نمی یابد، صادراتی وجود ندارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری، تصریح کرد: امیدواریم سال جدید، سال گشایش تولید با پایه دانش بنیان باشد که لازمه آن این است تمام مسؤولان تصمیم گیرنده درباره بحث تولید، حداقل یک روز در هفته با بازدید از واحدهای تولیدی از نزدیک مشکلات را ببیند.

بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه نیز در ادامه از راه اندازی 30 واحد کارگاهی برای استقرار واحدهای دانش بنیان در استان کرمانشاه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در شهرک های صنعتی مقدمات حمایت از شرکت های دانش بنیان را مهیا کردیم و در این راستا 30 واحد کارگاهی با سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد تومان در شهرک های صنعتی استان ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: راه نجات اشتغال در «تولید» است

نایب رییس مجلس: راه نجات اشتغال در «تولید» است