مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-04-25اقتصادي

منعی برای ارائه تسهیلات رونق تولید در استان سمنان نیست


به دلیل اینکه سامانه بانک ها هنوز در سال جدید برای وام باز نشده، روند پرداخت ها متوقف است اما رسماً اعلام می کنیم منعی برای ارائه تسهیلات رونق تولید نیست.

- ، درباره عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید به نحوی که 35 روز از سال جدید گذشته اما یک وام هم هنوز پرداخت نشده است، تاکید کرد: این موضوع به مسدود بودن سامانه بانک ها باز می گردد و موقتی است.

وی با بیان اینکه متقاضیان در بخش کسب و کارها به سامانه ای هدایت و از طریق آن تقاضای تسهیلات رونق تولید و رفع موانع را دریافت خواهند کرد و مشکلی از بابت وام نداریم، بیان داشت: ثبت نام تسهیلات در بانک ها اما به دلیل اینکه در این سوی سال جدید سامانه بانک ها هنوز باز نشده با تأخیر روبرو شده است.

بانک ها پرونده تشکیل می دهند اما وام نمی دهند رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این به معنای آن نیست که درخواست تسهیلات داده نمی شود، گفت: بانک ها موظف هستند که به صورت فیزیکی برای افراد درخواست وام و تشکیل پرونده را انجام دهند تا به محض اینکه سامانه تسهیلات بانک ها باز شد بتوانند وام های رونق تولید و رفع موانع را به واحدهای تولیدی پرداخت کنند.

تشنه دل با بیان اینکه درباره رفع این مشکل علی رغم همراهی بانک ها یک راهکار دیگر هم در نظر گرفته شده که متعاقباً اعلام خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منعی برای ارائه تسهیلات رونق تولید در استان سمنان نیست

منعی برای ارائه تسهیلات رونق تولید در استان سمنان نیست