مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 07:022022-04-25اجتماعي

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد


این گردشگران موتورسوار طی 21 روز حضور در ایران با عبور از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد.

- این گردشگران موتورسوار طی 21 روز حضور در ایران با عبور از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد.

موتورسواران تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس با ورود به خاک ایران از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری کشور بازدید خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گردشگران شرکت کننده در تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس 20 نفر از کشورهای فرانسه، سوییس و هلند هستند که با 16 دستگاه موتورسیکلت سنگین و سه دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز کرده و جمعه دوم اردیبهشت سال 1401 از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شده اند.

این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه های تاریخی و گردشگری ایران با هماهنگی کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، کشورمان را به عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده اند تا سفیر امنیت، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد