مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 01:022022-04-24سياسي

شب های قدر خود را از انواع خیرها بهره مند کنیم


عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه از موارد قابل توجه در شب قدر گریه برای امام حسین(ع) است، گفت: در این شب ها خود را سوار بر کشتی حسینی کنیم زیرا خداوند سری در کربلا و امام حسین(ع) قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان، در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در میدان امام(ره) با اشاره به آیه ابتدایی سوره قدر اظهار داشت: به احتمال زیاد شب بیست و سوم ماه رمضان شب قدر است و این به این معنا نیست که برای نزول قرآن شب قدر نامیده شده باشد بلکه برعکس است، یعنی قرآن در شب قدر نازل شده است.

  وی با اشاره به آیه خیر من الف شهر تأکید کرد: بهتر از هزار ماه بودن شب قدر هرسال تکرار می شود و مربوط به گذشته نیست که این نشان دهنده سرعت تقرب است.

مهدوی عنوان کرد: امشب شب حساسی است و نیاز است نیت کنید و بخشی از مال خود را در راه خدا بدهید.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به روایتی درباره شب قدر یادآور شد: اگر شب قدر این سرعت حرکت را نداشت، مؤمنان به نتیجه نمی رسیدند اما این روایت مختص به مؤمنان است و نیاز است خود را از انواع خیرها بهره مند کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از موارد قابل توجه در این شب ها گریه برای امام حسین(ع) است، اظهار داشت: در این شب ها خود را سوار بر کشتی حسینی کنیم زیرا خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های قدر خود را از انواع خیرها بهره مند کنیم

شب های قدر خود را از انواع خیرها بهره مند کنیم