مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-04-24سياسي

سه شهر استان بوشهر کتابخانه ندارند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: در حال حاضر سه شهر و 13 روستای بالای دو هزار و 500 نفر استان بوشهر فاقد کتابخانه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر راهب یکشنبه شب در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تبریک ایام ماه مبارک رمضان با ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: در شاخص های چهارگانه کتابخانه های عمومی (عضو، امانت، منابع و فضا) با وضعیت مطلوب در افق 1404 فاصله داریم ولی در مواجه با میانگین کشوری بالاتر هستیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: با توجه به رسالت کتابخانه های عمومی در راستای مقابله با جنگ نرم برنامه های فرهنگی ترویجی به طور مستمر و روزانه در 66 کتابخانه استان در حال برگزاری است.

وی افزود: در حال حاضر سه شهر و 13 روستای بالای دو هزار و 500 نفر استان بوشهر فاقد کتابخانه هستند که در شهر بوشکان زمین مورد نظر جانمایی شده و در انتظار تأمین اعتبار لازم برای آغاز عملیات احداث بوده و در شهرهای بادوله و چاه مبارک نیز در حال رایزنی برای تأمین زمین مناسب هستیم و همچنین کتابخانه خیر ساز روستای دویره نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و ابراز خرسندی از انتصاب مدیرکل کتابخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شهر استان بوشهر کتابخانه ندارند

سه شهر استان بوشهر کتابخانه ندارند