مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 22:222022-04-24سياسي

دعوت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس


جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در فومن برگزار و مسئولان از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در این مراسم دعوت کردند.

- ، موسی فکور عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد روز قدس شهرستان فومن که در سالن اجتماعات فرماندار برگزار شد گفت: حیات جهان اسلام در این روز مطرح شد و فلسطینی که قبله اول مسلمانان بود، امروز نماد مظلومیت و عامل وحدت مسلمانان است.

فرماندار فومن افزود: روز قدس منحصر به فلسطین نیست و اگرچه مرکز توجه در این کشور است اما در این روز، مظلومیت جهان اسلام و لزوم اتحاد مسلمانان، مطرح است.

فکور با بیان این که تدبیر حضرت امام (ره) باعث شد قدس عزیز به موضوعی زنده و فراموش نشدنی در جهان تبدیل شود، تاکید کرد: اکنون با مطلوب شدن شرایط بهداشتی در کشور، فضای مناسبی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس فراهم شده است.

فرماندار فومن با دعوت از آحاد مردم جهت حضور در این حرکت عظیم انقلابی در حمایت از قدس، افزود: فضاسازی شایسته با این مناسبت در دستور کار ادارات قرار بگیرد.

وی با بیان این که روز قدس روز استکبارستیزی است، اظهار کرد: همه مدیران و مردم در میهن اسلامی همسو با آرمان های رهبر کبیر انقلاب در این روز، انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش خواهند گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس