مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 22:172022-04-24حوادث

ماجرای دزدی که کلاهبردار شد


فرزند طلاق بودم اما غرورم اجازه نمی داد سربار بستگانم باشم به همین دلیل در 14 سالگی درس و مدرسه را رها کردم تا به طور مستقل زندگی کنم ولی خیلی زود مسیر خلاف را در پیش گرفتم و بعد از دستبرد به اموال داخل یک خودرو در کارواش، از محل کارم اخراج شدم و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، جوان 18 ساله ای که به اتهام سرقت و کلاهبرداری های گسترده توسط نیروهای کلانتری احمد آباد مشهد دستگیر شده است درباره چگونگی سقوط در گرداب خلافکاری به مشاور و مددکار اجتماعی گفت: از دوران کودکی چیزی جز درگیری و فحاشی های پدر و مادرم را به یاد ندارم اما 8 ساله بودم که بالاخره آن ها از یکدیگر جدا شدند و با رها کردن من و خواهر و برادرانم به دنبال سرنوشت خودشان رفتند.

پدرم خیلی زود با زنی معتاد مثل خودش ازدواج کرد و مادرم هم بعد از دو سال با مردی جوان ازدواج کرد که از خودش چند سال کوچک تر بود من و خواهر و برادرانم هم چند روزی در منزل مادر بزرگ ،چند روز خانه عمه و مدتی هم نزد عمو روزگار می گذراندیم.

من هم تا 14 سالگی با همین شرایط زندگی می کردم ،اما دیگر در آستانه جوانی غرورم اجازه نمی داد تا هر رفتاری را تحمل کنم ، نمی توانستم سربار دیگران باشم .

به همین دلیل درس و مدرسه را رها کردم وتصمیم گرفتم سر کار بروم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دزدی که کلاهبردار شد

ماجرای دزدی که کلاهبردار شد