مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-04-24اجتماعي

هیچ مورد تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا در اردبیل نداریم


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعطیلی مدارس در هیچ یک از نواحی و مناطق آموزش و پرورش به دلیل شیوع کرونا گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: در سفر هفته اخیر وزیر آموزش و پرورش استان اردبیل نسبت به احصا سلامت مدارس اقدام شد و هیچ مدرسه تعطیل شده ای را نداریم.

وی با اشاره به اینکه با شروع آموزش حضوری دانش آموزان از 14 فروردین شاهد حضور بیش از 95 درصدی دانش آموزان در مدارس هستیم، تصریح کرد: با ادامه این روند امتحانات دانش آموزان نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش این استان در سایه برنامه ریزی ها به سمت و سویی گام برمی دارد که یادگیری را به یادگیری ماندگار توأم با لذت و نشاط تبدیل کند.

صفری افزود: یکی از رسالت های آموزش و پرورش شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است و تمامی برنامه ها در آموزش و پرورش در حوزه های مختلف مهارتی، علمی، پژوهشی، اقتصادی و فرهنگی در راستای ساخت های 6 گانه سند تحول بنیادین برای تحقق این مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ارکان آموزش و پرورش در راستای لذت بخشیدن به یادگیری دانش آموزان تلاش می کند و در این مسیر از تمامی ظرفیت های موجود اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مورد تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا در اردبیل نداریم

هیچ مورد تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا در اردبیل نداریم