مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 20:222022-04-24ورزشي

دخالتی در مجمع انتخاباتی استان اصفهان نداشتم


رییس فدراسیون می تواند برای انتخاب بهترین نفر با اعضای مجمع مشورت کند و این مورد دخالت نیست، تماس تلفنی هم با کسی نداشته ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استات اصفهان اظهار داشت: هیأت پزشکی ورزشی نسبت به سایر هیأت های ورزشی وظیفه مهم تر و سنگین تری دارد و هیأت پشتیبانی است که رسالت مهمی در ورزش دارد.

وی ادامه داد: در مجمع انتخاباتی هر فرد یک رأی دارد، رییس فدراسیون می تواند برای انتخاب بهترین نفر با اعضای مجمع مشورت کند و این مورد دخالت نیست، مجمع طبق روال عادی پیش می رود.

نوروزی خاطرنشان کرد: اعضای داخل مجمع شاهد هستند که تماس تلفنی هم با کسی نداشته ام؛ کاندید هایی که هستند همه برنامه خود را ارائه داده اند و برای رعایت عدالت هیچ صحبتی با اعضای مجمع نداشته ام و از اعضای مجمع می خواهم که به خوبی به صحبت ها گوش دهند و برنامه ها را در نظر بگیرند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان گفت: اصفهان باید قطب برتر پزشکی ورزشی باشد، فدراسیون پزشکی ورزشی ارزیاب هایی را فعال کرده است تا عملکرد هیأت ها را بررسی کنند و اگر رییس هیأت امور محوله را به درستی انجام ندهد با مدیرکل ورزش و جوانان استان درباره وی تصمیم گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالتی در مجمع انتخاباتی استان اصفهان نداشتم

دخالتی در مجمع انتخاباتی استان اصفهان نداشتم