مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-04-24سياسي

واکنش وزارت کشور به معضل دفن گاه زباله سراوان


وزارت کشور طی اطلاعیه ای در پنج محور در خصوص وضعیت زباله سراوان واکنش و دستوراتی را در این زمینه به مدیران متولی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در روزهای گذشته سراوان به یکی از نقاط مورد توجه شهروندان و رسانه ها قرار گرفت که استاندار گیلان نیز در خصوص حل مشکل زباله سراوان دستوراتی را صادر کرد.

  دادستانی گیلان نیز در جریان پیگیری این معظل که در گیلان برجسته تر از گذشته شده ورود و امروز خبر از صدور حکم قطعی برای سه نفر از مدیران میانی شهرداری رشت که در خصوص پسماند و وضعیت زباله سراوان کم کاری کرده اند خبر داد.

  وزارت کشـور نیز دقایقی پیش در اطلاعیه ای در خصوص وضعیت سراوان اطلاعیه ای را صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:  ساماندهی و بهسازی دفن گاه زباله سراوان که به یک بحران های زیست محیطی و اجتماعی تبدیل شده است، از روز ورود هیات دولت به استان گیلان (هشتم بهمن 1400) به طور جدی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفت و وزیر کشور با حضور در منطقه و گفت و گو با مردم، دستور انجام طراحی مناسب و اقدامات عاجل به منظور تعطیلی کامل این دفن گاه را صادر کرد.

واقعیت این است که با گذشت 40 سال از عمر این دفن گاه و افزایش زباله منطقه به بیش از 1000 تن در روز، ساماندهی آن پیچیدگی های فنی و مدیریتی زیادی پیدا کرده است که در طول سه ماه گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت کشور به معضل دفن گاه زباله سراوان

واکنش وزارت کشور به معضل دفن گاه زباله سراوان