مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-04-24سياسي

آغاز مجدد فعالیت کشتارگاه مرغ در سقز با حمایت دستگاه قضایی


رییس کل دادگستری کردستان از اشتغال مستقیم 55 نفر در یکی از کشتارگاه های مرغ شهرستان سقز با حمایت های دستگاه قضایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) و در راستای رفع موانع تولید و اجرای سیاست های رییس قوه قضاییه و با تلاش های مجموعه دستگاه قضایی خصوصاً رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز، با برگزاری جلسات متعدد، مشکل این واحد تولیدی مرتفع و به چرخه تولید بازگشت.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی به سبب مشکلات پیش آمده بیش از 2 سال و نیم تعطیل شده بود و با راه اندازی مجدد آن کمک شایانی به اشتغال زایی در منطقه شد.

رییس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: مشکلات این مجموعه شامل مشکلات زیست محیطی ناشی از پسماند کشتارگاه، عدم رعایت استانداردهای دامپزشکی، عدم تخصیص انشعاب گاز صنعتی، بدهی مالیاتی و متناسب نبودن تخصیص آب با عملکرد کشتارگاه بود که خوشبختانه با برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و همکاری مؤثر ادارات اجرایی این شهرستان حل و فصل شد.

وی بر سپردن تعهد از سوی مالکین این کشتارگاه به اداره محیط زیست مبنی بر رفع این موانع خبر داد و گفت: این کشتارگاه صنعتی هم اکنون فعالیت خود را با ظرفیت روزانه 14 هزار قطعه مرغ زنده آغاز کرده و توان تأمین مرغ شهرستان های مجاور سقز را نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجدد فعالیت کشتارگاه مرغ در سقز با حمایت دستگاه قضایی

آغاز مجدد فعالیت کشتارگاه مرغ در سقز با حمایت دستگاه قضایی