مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-04-24سياسي

ضرورت صیانت از جنگل های شفت/ هم افزایی بین دستگاه های اجرایی تقویت شود


فرماندار شفت با تأکید بر لزوم صیانت از جنگل های این شهرستان، گفت: هم افزایی و هم پوشانی میان دستگاه های اجرایی باید تقویت شود.

- ، ابراهیم طاهری صادق بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شفت، اظهار کرد: نظارت مداوم بر رفتار مجموعه های اداری و همچنین احترام به ارباب رجوع اولویت کاری مسئولان ادارات باشد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت روحیه مطالبه گری و حق طلبی در افراد، ادامه داد: از کارمندان انتظار برخورد توأم با سعه صدر با مردم را داریم.

طاهری افزایش امیدآفرینی اجتماعی را یکی از تکالیف و وظایف مهم دستگاه های اجرایی در سال جاری دانست و ادامه داد: باید برای تحقق مسائل اولویت دار و برون رفت از محرومیت شهرستان تلاش وافر داشته باشیم.

فرماندار شفت با بیان اینکه 80 درصد از جمعیت این شهرستان در روستاها زندگی می کنند و شغل اکثر مردم کشاورزی است، گفت: نصف مشکلات و مطالبه های هم مربوط به کشاورزان است.

وی با تاکید بر اینکه جنگل های شهرستان شفت بخشی از ریه طبیعی استان گیلان را تشکیل می دهند، اضافه کرد: بهتر است کرونای قاچاق چوب را هم در نظر داشته باشیم و در حفظ این نعمت های خدادادی کمک حال اداره منابع طبیعی باشیم.

طاهری با اشاره به اینکه هیچ اداره ای قادر نیست مشکلات مردم را به تنهایی حل کند، ادامه داد: هم گرایی و هم پوشانی در بین ادارات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صیانت از جنگل های شفت/ هم افزایی بین دستگاه های اجرایی تقویت شود

ضرورت صیانت از جنگل های شفت/ هم افزایی بین دستگاه های اجرایی تقویت شود