مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-04-24سياسي

5 طرح پیشران گردشگری در سرعین اجرایی می شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج طرح بزرگ گردشگری با حضور سرمایه گذاران و فعالان غیردولتی در شهر سرعین اجرایی و عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد عصر یکشنبه در نشست با اهالی شهرستان سرعین اظهار کرد: این طرح های مهم و پیشران تحول آفرین در سرعین در بخش گردشگری به عنوان اولویت اصلی توسعه این شهرستان اجرایی و عملیاتی می شود که در بخش های مختلف برای جذب گردشگران و توریسم داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این طرح های بزرگ سرمایه گذاری، تحولی اساسی در شهرستان سرعین و تقویت نظام اقتصادی گردشگری انجام شده و از ثمره آن استان اردبیل در حوزه کارآفرینی و اشتغال آفرینی استفاده کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار این طرح های پیشران در حوزه گردشگری، برای تکمیل طرح های نیمه تمام در این شهرستان منابع مورد نیاز تأمین شده که از جمله این زیرساخت ها حوزه راه و همچنین راه اندازی پیست اسکی اوجور و طرح های اشتغالزا در حوزه زیرساخت های گردشگری است.

نیکزاد افزود: در کنار این اقدامات، ساخت خانه عالم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و تأمین 30 میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات قبلی سفر به شهرستان سرعین عملیاتی خواهد شد که در فصل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح پیشران گردشگری در سرعین اجرایی می شود

5 طرح پیشران گردشگری در سرعین اجرایی می شود