مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-04-24سياسي

توزیع دومین مرحله کمک های مومنانه ویژه ماه رمضان در گناوه آغاز شد


آیین آغاز توزیع دومین مرحله از کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان گناوه همزمان با لیلی قدر و ایام شهادت مولی متقیان علی (ع) در مصلای این شهر برگزار شد.

- گناوه- آیین آغاز توزیع دومین مرحله از کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان گناوه همزمان با لیلی قدر و ایام شهادت مولی متقیان علی (ع) در مصلای این شهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه گناوه عصر یکشنبه در حاشیه اجرای این برنامه با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و در ایام ماه مبارک رمضان و شهادت امیرالمومنین (ع) امروز توزیع دومین مرحله مواسات و کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان گناوه آغاز شد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: در این مرحله 500 بسته معیشتی اهدایی مرکز نیکوکاری مصلای جمعه تهیه شده است که ارزش هر بسته 650 هزار تومان بوده است.

وی گفت: هر بسته معیشتی در این مرحله از کمک های مومنانه شامل برنج، روغن، مرغ و رب گوجه فرنگی که توزیع آنها بین نیازمندان آغاز شده است.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: بسته های معیشتی دور قبل بین نیازمندان و مستمندان در شهر توزیع می شد، در این مرحله برای روستاهای بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع دومین مرحله کمک های مومنانه ویژه ماه رمضان در گناوه آغاز شد

توزیع دومین مرحله کمک های مومنانه ویژه ماه رمضان در گناوه آغاز شد