مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-04-24سياسي

شب قدر، شبی از جنس نور


خبرگزاری فارس- اراک؛ امشب آوای الغوث الغوث جان ها را در ملکوت می شوید و چشم ها را به ابدی ترین نور هستی پیوند می زند، امشب دل های عارفان نزول انوار رحمانی را بر روح و جان از خالق طلب می کنند و دلهای خسته، رستگاری را می جویند.

شب قدر است، شب قدری که در زلال لحظه لحظه آن جان ها، آوای ایمان سر می دهند و ندای الغوث الغوث را بر زبان جاری می کنند تا در سپیده دم، سرمست از رحمت الهی، دل را به معشوق بسپارند.

اشک ها بر گونه ها و نوای یارب یارب بر لب ها جاری است؛ عاشقان در شب عشق و مستی چشم ها را با آب توبه می شوند و دیدار رخسار یار می طلبند.

امشب آیه های عشق از بیکرانه آسمان بر زمین می بارد و فرشتگان قلب های زمینیان را با آیه های نور می شویند تا فروغ رحمت و نور امید بر جان ها خوش تر بتابد.

مومنان تا سحر غُبار از دل می زدایند و کوله بار گناهان را به نوای الغوث الغوث می سپارند و پیشانی ندامت بر خاک می مالند تا ﭼﺸﻢ ﺩﻟشاﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﻘﻴﻘﺖ بندگی روشن کنند.

 شب قدر است، امشب گیتی یک نوا خَلِّصْنا مِن النار یا رب است و رب سرمست از بندگانی بی قرار که در جستجوی پاکی و نورند، بندگانی که نه آنقدر پاکند که کمکشان کند و نه آنقدر بد که رهایشان، بلکه بندگانی که تقدیری سراسر خیر دنیا و آخرت طلب دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب قدر، شبی از جنس نور

شب قدر، شبی از جنس نور