مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-04-24سياسي

وزیر دفاع دولت موقت طالبان: جهان مقابل ماست


افغانستان با مشکلات زیادی مواجه است، جهان با ما در تقابل است و از سوی همسایه ها نیز رنج هایی را متحمل می شویم؛ مثالش رویداد خوست و کنر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ملا محمد یعقوب مجاهد ، سرپرست وزارت دفاع طالبان گفت که جهان در مقابل این گروه است و همسایه های افغانستان باعث رنج این کشور می شوند.

وی افزود: افغانستان با مشکلات زیادی مواجه است، جهان با ما در تقابل با ماست و رنج و تکلیف همسایه ها را نیز شاهد هستیم، مثالش رویداد خوست و کنر است.

سرپرست وزارت دفاع، ادامه داد: ما به امنیت افغانستان توجه جدی می کنیم و تحمل حمله های اخیر بر ولایت های کنر و خوست به دلیل بعضی مسایل ملی بود.

با گذشت 8 ماه از تسلط طالبان بر کابل، تاکنون جامعه جهانی حکومت این گروه را به رسمیت نشناخته و تحریم ها علیه مقام های این گروه نیز پا برجا است.

اشاره سرپرست وزارت دفاع طالبان به رنج همسایه های افغانستان، حملات هوایی اخیر پاکستان در ولایات خوست و کنر است که جان ده ها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان را گرفت.

با این حال، ملا یعقوب در اظهاراتش تأکید کرد که طالبان نمی گذارند تا کسی از داخل و یا از بیرون امنیت افغانستان را مختل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع دولت موقت طالبان: جهان مقابل ماست

وزیر دفاع دولت موقت طالبان: جهان مقابل ماست