مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-04-24اقتصادي

دبیر اجرایی خانه کارگر همدان: کارگران امکان خرید خانه را به طور کل از دست داده اند


دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه ضعف مدیریتی و تحریم های ظالمانه باعث بروز تورم شده است بیان کرد: با این شرایط تورم و افزایش بی رویه قیمت مسکن، - دبیر اجرایی خانه کارگر همدان: کارگران امکان خرید خانه را به طور کل از دست داده اند دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه ضعف مدیریتی و تحریم های ظالمانه باعث بروز تورم شده است بیان کرد: با این شرایط تورم و افزایش بی رویه قیمت مسکن، کارگران امکان خرید خانه را به طور کل از دست داده اند بنابراین مشارکت دولت و کارفرما در راستای احداث مسکن تعاونی در جوار واحدهای صنعتی ضروری است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه قانون کار ر یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: قانون کار فعلی از سال 69 اجرا شده اگرچه طی این سال ها افزایش حقوق کار متناسب با تورم نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، چنگیز اصلانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: هفته کارگر از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه تعیین شده که همه ساله برنامه های متنوعی در راستای اکرام این قشر زحمت کش برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه عناوین برنامه های هفته کارگر امسال شامل تجدید میثاق کارگران با امام راحل، گردهمایی کارگران زن، گردهمایی کارگران قراردادی و پیمانی و شرکت در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر اجرایی خانه کارگر همدان: کارگران امکان خرید خانه را به طور کل از دست داده اند

دبیر اجرایی خانه کارگر همدان: کارگران امکان خرید خانه را به طور کل از دست داده اند