مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-04-24سياسي

صدور حکم قطعی برای 3 مدیر شهرداری در خصوص زباله سراوان


دادستان مرکز گیلان با اشاره به پیگیری جدی دستگاه قضا در خصوص متخلفان ساماندهی زباله سراوان گفت: طی پیگیری های انجام شده، تاکنون برای سه مدیر میانی شهرداری حکم قطعی قضایی صادر شده و این پرونده ها در مرحله اجرای حکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری جدی دستگاه قضا در خصوص متخلفان ساماندهی زباله سراوان اظهار کرد: در خصوص ساماندهی پسماند و موضوع سراوان، دستگاه قضا قراردادهای موجود را بررسی کرد و مشخص شد که روند صحیحی دنبال نشده که امروز با این مشکل مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه با اقدام دستگاه قضا پرونده ای برای مدیران سابق و متخلف تشکیل شده است، افزود: با این اتفاقاتی که در حوزه شهرداری و مدیران متولی در این خصوص شاهد هستیم به نتیجه ای نخواهیم رسید و دستگاه قضا بر آن شد تا گزارشی را در این خصوص تهیه و پیگیری کند.

دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به هزینه های فراوانی که تاکنون برای ساماندهی زباله سراوان شده و قاضی پرونده از 16 مرکز متولی در خصوص قراردادها و اعتبارها استعلام گرفت، تصریح کرد: در این خصوص درباره شرکت های طرف قرارداد و مدیران متولی در این خصوص در خصوص اهلیت انجام این پروژه تحقیقات دقیقی صورت گرفت و اهلیت فنی آنان بر اساس قانون بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم قطعی برای 3 مدیر شهرداری در خصوص زباله سراوان

صدور حکم قطعی برای 3 مدیر شهرداری در خصوص زباله سراوان