مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-04-24اقتصادي

30 کالای غیراستاندارد بااجرای طرح رمضان در مازندران شناسایی شد


دبیر اجرای طرح رمضان استاندارد مازندران گفت: از ابتدای اجرای طرح رمضان در استان 500 مرکز بازرسی وبیش از 30 کالای غیراستاندارد و نامنطبق با استاندارد شناسایی شد.

- از ابتدای اجرای طرح رمضان در مازندران 500 مرکز در سطح استان بازرسی و بیش از 30 کالای غیر استاندارد و نا منطبق با استاندارد شناسایی شد، افزود: همه ساله و همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی رمضان از سوی اداره کل استاندارد استان اجرا می شود و اجرای این طرح نظارتی یک روز قبل از ماه رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: با تشکیل اکیپ هایی، کارشناسان و بازرسان این اداره کل از کالاهای پرمصرف خانوارها نظیر گوشت چرخ کرده، خرما مضافتی، زولبیا و بامیه، انواع شیرینی آردی پر مصرف، شیر پاستوریزه، سوسیس کالباس، روغن آفتابگردان، پنیر تازه و روغن سرخ کردنی را در سطح بازار مورد بازرسی ویژه قرار خواهند داد که در این ارتباط طی بازرسی از 500 مرکز عرضه استان بیش از 30 محصول مشمول استاندارد اجباری شامل انواع گلاب، خرما، آب لیمو، شکر و… کشف و جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در طی اجرای این طرح تاکنون ،52 قلم از کالاهای مورد هدف طرح همچون گوشت چرخ کرده، زولبیا و بامیه، شیر پاستوریزه، سوسیس کالباس، روغن آفتابگردان، پنیر تازه از سطح بازار استان خریداری و برای بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کالای غیراستاندارد بااجرای طرح رمضان در مازندران شناسایی شد

30 کالای غیراستاندارد بااجرای طرح رمضان در مازندران شناسایی شد