مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-24اقتصادي

شرایط آبی سد سفید رود مطلوب است


سرپرست حوضه آبریز رودخانه سفید رود بزرگ گفت: مدیریت مطلوب منابع آب در سد سفید رود سبب شد تا علی رغم کاهش 20 درصدی بارندگی، نسبت با متوسط بلند مدت، - ارسلان هاشمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن اشاره با آخرین وضعیت سد سفیدرود اظهار داشت: سد سفید رود سدی است که در حوضه آبریز سفیدرود بزرگ واقع شده است، بر این مبنا به استناد آخرین اطلاعات تا سوم اردیبهشت ماه سال 1400 شاهد حجم آب 770 میلیون متر مکعبی پشت این سد هستیم.

سرپرست حوضه آبریز رودخانه سفید رود بزرگ با اشاره به اینکه سد سفید رود مجموعا 1050 میلیون متر مکعب ظرفیت دارد، گفت: بر این مبنا در حال حاضر 74 درصد از سد سفید رود پرشده است.

*شرایط آبی سد سفید رود مطلوب است وی با اشاره به کمبود بارش اتفاق افتاده حدود 20 درصدی در سال آبی جاری نسبت به متوسط بلند مدت افزود: شرایط نسبتا مطلوب سد سفید رود با وجود کمبود بارش اتفاق افتاده به دلیل تصمیمات مدیریتی موثری است که در این حوضه آبریز اتفاق افتاده است.

هاشمی در بیان تصمیماتی که به شرایط مطلوب سد سفید رود انجامیده است، تاکید کرد: خوشبختانه یکی از اقدامات بسیاری خوبی که در این حوضه اتفاق افتاد، تعیین برنامه منابع و مصارف به هنگام بر اساس آخرین شرایط بارشی سد توسط آب منطقه ای استان گیلان بود که این اقدام در ادامه با تعامل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط آبی سد سفید رود مطلوب است

شرایط آبی سد سفید رود مطلوب است