مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-04-24سياسي

عشایر از دفترچه درمان و خدمات بیمه ای برخوردار می شوند


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای طرح ساماندهی عشایر کشور، قرار است عشایری که 30 تا 40 سال سابقه عشایری دارند، - از دفترچه و خدمات بیمه برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید غنی نظری ظهر یکشنبه در دیدار مردمی با عشایر خلخال و کوثر اظهار کرد: سازمان امور عشایری در نظر دارد تا جمعیت عشایری کشور به طور رایگان از خدمات بیمه درمانی برخوردار شوند.

وی تفاوت قیمت دام زنده و گوشت را از مشکلات عشایر عنوان کرد و گفت: انتظار می رود با صدور مجوز خرید دام زنده مشکلات عشایر کشور در این زمینه برطرف شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مجلس و دولت برای تقویت بنیه عشایر کشور تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی عشایر کشور، حذف دفترچه های عشایری پیگیری شده و قرار است عشایری که 30 تا 40 سال سابقه عشایری دارند، از دفترچه و خدمات بیمه برخوردار شوند.

نظری با اشاره به معرفی توانمندی های عشایر از طریق برگزاری جشنواره عشایر افزود: برای برگزاری جشنواره عشایری امسال خلخال، 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عشایر ایل شاطرانلو که 30 درصد از جمعیت عشایری خلخال را تشکیل می دهند، بخش مهمی از محصولات کشاورزی و دامی مورد مصرف این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر از دفترچه درمان و خدمات بیمه ای برخوردار می شوند

عشایر از دفترچه درمان و خدمات بیمه ای برخوردار می شوند