مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-24اقتصادي

44 نقطه پرحادثه در آذربایجان غربی آشکارسازی شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از از آشکار و آرام سازی 44 نقطه پرتصادف در طول یکسال گذشته خبر داد.

- اظهار کرد: در طول یکسال گذشته تعداد 44 نقطه پر تصادف در سطح محورهای ارتباطی استان آشکار و آرام سازی شد که 10 مقطع از نقاط پرحادثه با هزینه کرد 670 میلیارد ریال اصلاح اساسی شده و 12 نقطه نیز در حال اجرا است و این حجم از عملیات با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال اصلاح شد که در صورت تأمین اعتبار سایر نقاط اصلاح خواهند شد.

وی ادامه داد: در 22 نقطه پرتصادف استان شامل دوربرگردان های محور ارومیه – مهاباد، ارومیه – تبریز، بالستان، آرنسا، سه راهی دارلک، سه راهی ایواوغلی – ماکو، سه راهی پهلوان، محور گلمانخانه، اردوشاهی، آبگرم، ترشکان، کمربندی بوکان – سقز و شکریازی اقدامات زودبازده و تابلوگذاری به ارزش 20 میلیارد ریال انجام گرفته است.

شکری خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در سطح استان عملیات برف روبی به میزان افزون بر 105 میلیون متر مکعب که از این میزان افزون بر 53 میلیون متر مکعب در راه های مرزی با تناژ کلی نمک پاشی به مقدار 30500 تن بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: جهت برقراری ارتباط مابین گشت های راهداری و مرکز مدیریت راه های استان، گشت های راهداری به 123 دستگاه بی سیم خودرویی و 39 بی سیم دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 نقطه پرحادثه در آذربایجان غربی آشکارسازی شد

44 نقطه پرحادثه در آذربایجان غربی آشکارسازی شد