مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-04-24حوادث

کشف 59 کیلو تریاک در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ غلامرضا زاهدی پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ظهار داشت: تکاوران 102 امام حسین(ع) با دریافت اخباری مبنی بر اینکه سوداگران قصد انتقال مواد مخدر در مناطق کویری شهرستان طبس را دارند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران یگان تکاوری 102 دیهوک هنگام کنترل مسیرهای کویری شهرستان طبس یک موتورسیکلت را که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشاهده و به راکب آن با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: راکب موتورسیکلت به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران موتورسیکلت را تعقیب کردند و در نهایت در یک عملیلت ضربتی موتورسیکلت را متوقف کردند.

زاهدی پور با بیان اینکه مأموران در بازرسی از موتورسیکلت 59 کیلوگرم تریاک کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد لذا همکاری شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه های تأثیرگذار با پلیس نیز در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 59 کیلو تریاک در خراسان جنوبی

کشف 59 کیلو تریاک در خراسان جنوبی