مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-04-24سياسي

تلاش برای بازگشت رشت به دوران طلایی


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در گذشته های نه چندان دور رشت به عنوان شهر اولین ها معروف بود، گفت: شورای ششم رشت در تلاش است تا بار دیگر شهر به دوران طلایی اش بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز با حضور در جمع دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان میرزا کوچک رشت با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: امام علی (ع) اسوه اخلاق و دینداری بود که با شمشیر جهل به شهادت رسیدند.

  وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان نخبه و تیزهوش رشت افزود: خوشحالم که در جمع دانش آموزان نخبه رشت حضور دارم و به راستی شما دانش آموزان، آینده سازان ایران اسلامی و تکیه گاهی برای مردم هستید.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت به فرارسیدن نهم اردیبهشت مصادف با روز شوراها اشاره کرد و گفت: یقینا شما دانش آموزان نیز به عنوان جمعی از شهروندان این شهر، دغدغه ها و نقطه نظراتی دارید و می توانیم با برپایی چنین نشست هایی با این دیدگاه های سازنده آشنا و حتی به راه حل های مناسب برای رفع دغدغه ها دست پیدا کنیم.

  کارگرنیا با بیان اینکه تشکیل شوراها با هدف نقش داشتن مردم در اداره شهر و روستاها به فرمان راحل در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: البته با گذشت حدود 6 دوره از عمر شوراها، شرح اختیارات و شرح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بازگشت رشت به دوران طلایی

تلاش برای بازگشت رشت به دوران طلایی