مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-24سياسي

تمدید شرایط ترخیص تا عید فطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار محمد حسین حمیدی، ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) با اعلام این خبر گفت: - رییس پلیس راهور از ادامه ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودرو های توقیفی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار محمد حسین حمیدی، ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن در روز های پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به عید فطر پلیس راهور تسهیلات ویژه ای را در خصوص ترخیص خوردو های توقیفی برای مالکین آن ها در نظر گرفته است.

وی بیان داشت: به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرز و زیان، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه های اجتماعی، ترخیص فوق العاده انواع وسایل نقلیه توقیفی موجود در توقف گاه های تهران بزرگ (و همچنین در سراسر کشور) با تسهیلات و شرایط ویژه ای در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته است.

سردار حمیدی ادامه داد: در این طرح ک هدر ادامه طرح قبلی می باشد، حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف در نظر گرفته شده و برنامه کاربردی پلیس من به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید شرایط ترخیص تا عید فطر

تمدید شرایط ترخیص تا عید فطر