مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-24اقتصادي

درج فرمول محاسبه عوارض شهری در قبوض گامی برای شفافیت مالی


یکی از دغدغه های شهروندان موضوع نوع و نحوه محاسبه عوارض شهری است که انتظار وجود دارد برای شفافیت مالی در قبوض عوارض نوسازی و پسماند شهروندان فرمول محاسبه نیز درج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سومین جلسه کمیته درآمد منطقه22 در سال جاری به ریاست وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 تهران و با حضور معاونان، مدیران حراست و بازرس شهرداری منطقه برگزار شد.

 محمدی در این جلسه اظهار داشت: در راستای شفاف سازی محاسبه عوارض و طرح تکریم ارباب رجوع باید به سمتی رفت که ریز محاسبه عوارض و بهای خدمات به شهروندان در قبوض پرداختی شان لحاظ شود تا شهروندان در جریان کامل امور قرار گیرند.

وی افزود: اینکه شهروندان به موقع اقدام به پرداخت عوارض ملکی شان کنند، از تخفیفات برخوردار می شوند نیز در نحوه محاسبات قید شود و آن دسته از شهروندانی که سالیان سال است اقدام به پرداخت نکرده اند و طبیعتا منجر به پراخت جریمه می شود نیز در محاسبات در قبوض درج شود.

 شهردار منطقه 22 ادامه داد: این منطقه  در اجرای ماده صد نسبت به سایر مناطق شهر تهران پیش رو است، با این وجود در تلاش هستیم موضوعات ماده صد را به شکل دقیق و بر اساس دستورالعمل ها مورد اجرا قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج فرمول محاسبه عوارض شهری در قبوض گامی برای شفافیت مالی

درج فرمول محاسبه عوارض شهری در قبوض گامی برای شفافیت مالی