مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-04-24سياسي

تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر آغاز شده است


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر آغاز شده و دستگاه های اجرایی موظف به همکاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فتح الله توسلی ظهر امروز در شورای اداری همدان اظهار کرد: پیوست عدالت همواره باید در کارها باشد و مناطق محروم باید بیشتر برخوردار باشند زیرا غیر از این خلاف عدالت است.

وی با بیان اینکه یک روستایی در یک منطقه محروم فرقی با مناطق برخوردار شهری ندارد گفت: سفر رییس جمهور به استان به زودی انجام می شود که تاکید می کنم در پروژه هایی که تعریف می کنید، مناطق محروم هم دیده شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور شاهد خشکسالی بی سابقه ای شده است، در شهرستان کبودراهنگ مزارع دیم سوخته و وظیفه مسوولان است که برای کشاورزی که گندم کشت کرده و امسال نانی ندارد، فکری کند.

وی با بیان اینکه این مردم گردن ما حق دارند و ما نوکر مردم هستیم گفت: از استاندار و مدیران دیگر می خواهم برنامه برای بی آبی بدهند، ما قطعا از دولت حمایت می کنیم و وظیفه نظارتی خودمان را فراموش نمی کنیم.

توسلی در ادامه به بحث تحقیق و تفحص در شرکت علیصدر اشاره کرد و گفت: در این زمینه با کسی تعارف ندارم و همه دستگاه ها باید با ما همکاری کنند، اگر کسی همکاری نکند طبق قانون به عنوان مجرم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر آغاز شده است

تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر آغاز شده است