مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-24سياسي

ورود دستگاه قضایی به حادثه آزار و اذیت یک معلول در «لموک» قائم شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، در پی انتشار تصاویر اذیت و آزار یک معلول ذهنی در فضای مجازی حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران  خواستار ورود به این پرونده شد و اظهار کرد: دستگاه قضایی استان نسبت به این مساله ورود کرده است و در خصوص این موضوع و شناسایی عوامل ان قاطعانه پیگیری خواهد کرد.

وی گفت: با هر گونه فعل یا ترک فعل که سلامت جسمی، روانی، اخلاقی یا اجتماعی طفل و نوجوان اعم از معلول یا غیر معلول را در معرض خطر و آسیب قراردهد برخورد جدی خواهیم داشت.

وی افزود: ما نسبت به افرادی که بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند،  بی تفاوت نیستیم هم اکنون پرونده ای در این خصوص تشکیل شده است و دادستانی شهرستان قائم شهر پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داده است.

همچنین اداره بهزیستی مازندران  نیز درباره خبری درباره ضرب و شتم و سوختگی بدن فرد دارای معلولیت در فضای مجازی طی جوابیه ای اعلام کرد؛ با توجه به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی ضرب و شتم و سوختگی بدن فرد دارای معلولیت در مرکز نگهداری بالا لموک شهرستان قائمشهر موضوع سریعا در دستور کار قرار گرفت.

(بیشتر اینجا بخوانید ) این جوابیه می افزاید: توان خواه ( ع ـ ش ) در تاریخ 23 تیرماه 99 در مرکز بالالموک قائم شهر پذیرش شد و در تاریخ  پنجم دی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی به حادثه آزار و اذیت یک معلول در «لموک» قائم شهر

ورود دستگاه قضایی به حادثه آزار و اذیت یک معلول در «لموک» قائم شهر