مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-04-24فرهنگي

رییس صداوسیما کاهش مخاطبان تلویزیون را تایید کرد


همه ما، چه شما به عنوان هنرمند، چه ما به عنوان مسئولین صدا و سیما، باید از خودمان بپرسیم چرا احساس علاقه ای که مخاطب به هنرمندان و آثارشان داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رییس رسانه ملی در ضیافت افطاری با جمعی از هنرمندان از ساخت شهرک سینمایی ویژه شهری، تجهیز و آماده سازی شهرک سینمایی غزالی و نظم و نسق نظام برآورد و پرداخت به برنامه سازان، خبر داد و گفت: تولیدات باید با پژوهش به جزییات قصه و به فیلمنامه برسد و فشار آنتن نباید ما را از اهمیت فیلمنامه غافل کند.

پیمان جبلی در دیدار صمیمانه ای که با جمعی از هنرمندان در مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار شد با ابراز خرسندی از میزبانی هنرمندان، آن را جلسه ای در خانواده صداوسیما خواند و گفت: همه ما، چه شما به عنوان هنرمند، چه ما به عنوان مسئولین صدا و سیما، باید از خودمان بپرسیم چرا احساس علاقه ای که مخاطب به هنرمندان و آثارشان داشت، کاهش یافته است؟ چرا بعضی آثاری که در گذشته با هزینه های کمتر ساخته می شد، ماندگارترند؟ همه مان مقصریم و نمی توانیم خودمان را تبرئه کنیم.

اصلاح محتوا و رویکرد مقدم بر تغییرات ساختاری است.

رییس سازمان صداوسیما با پرسیدن این سئوال که در اصالت دادن به ذائقه مخاطب و مرجعیت و محتوای رسانه کدام را ارجح دانسته ایم، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس صداوسیما کاهش مخاطبان تلویزیون را تایید کرد

رییس صداوسیما کاهش مخاطبان تلویزیون را تایید کرد