مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-04-24اقتصادي

تا بازگشایی مرز دوغارون، خروجی از گمرک صورت نمی گیرد


سرپرست حوزه نظارت گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهد گفت: تا بازگشایی مرز دوغارون، کالای ترانزیتی و خروجی از گمرک دوغارون صورت نمی گیرد.

- جواد جعفری سرپرست حوزه نظارت گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهد به خبرنگار فارس گفت: با توجه به انسداد مرز دوغارون، صبح امروز با گمرک کشور مکاتبه شد و به تمام گمرکات کشور نیز اعلام کردیم که فعلا ترانزیت و کالای خروجی به مرز دوغارون ارسال نشود تا این کالاها در این منطقه تجمیع پیدا نکند.

وی افزود: طبق آخرین اطلاعاتی که ساعتی پیش در اختیار ما قرار داده شده، هنوز خبری از بازگشایی مرز وجود ندارد و بازگشایی مجدد مرز اطلاع رسانی خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: تنش به وجود آمده ارتباطی با حوزه اقتصاد و گمرک نداشت و اختلاف به وجود آمده در زمینه مسائل ارضی بود که منجر به تعطیلی موقت مرز شده است.

کامیون های موجود در مسیر مرز دوغارون به پارکینگ منتقل شده اند ابراهیم عطایی نائب رییس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی به خبرنگار فارس گفت: کامیونهای موجود در مسیر به پارکینگ های منطقه و همچنین پارکینگ های نزدیک به شهر تایباد منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا بازگشایی مرز دوغارون، خروجی از گمرک صورت نمی گیرد

تا بازگشایی مرز دوغارون، خروجی از گمرک صورت نمی گیرد