مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-04-24فرهنگي

ماجرای قولی که هادی حجازی فر به پسر باکری داد


کارگردان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» گفت: ما در مسیر تولید این فیلم از هزار معبر غیرممکن رد شدیم، در زمان تصویربرداری من بیشتر شب ها گریه می کردم که از فشار کار سکته نکنم چون دیگر قرص جواب نمی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هادی حجازی فر در توضیح شخصیت های سریال موقعیت مهدی (مهدی و حمید باکری) و این که قصد اسطوره سازی از آنها را نداشته است، گفت: دنبال اسطوره سازی از برادران باکری نبودم، تلاش خودم را کردم که چیزی پیدا بکنم که ارائه تصویر مثبت از آن ها نباشد اما نبود؛ حمید آدمی مظلوم و مهدی یک مجاهد به معنای واقعی بود.

حجازی فر تصریح کرد: مهدی باکری از خانواده ای معمولی آمده بود که اسمش تا ابد در تاریخ ماندگار شد؛ این عقیم کردن یک نسل است اگر بخواهید این آدمها را تبدیل به اسطوره های دست نیافتنی کنید؛ همین امروز می توان آدم های بی نام و نشانی در سطح همین نام های بزرگ و حتی بهتر از آن ها پیدا کنیم اما نباید بگذاریم این نگاه پاسداشت انسان های بزرگ در جامعه ما از بین برود.

این عقیم کردن یک نسل است اگر بخواهید این آدم ها را تبدیل به اسطوره های دست نیافتنی کنید.

وی در توضیح این که چرا برادران باکری به عنوان انسان های غیراسطوره ای ویژگی منفی ای ندارند، گفت: موقعیت هایی که ما انتخاب کردیم این گونه بوده است اما به دنبالش هم گشتم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قولی که هادی حجازی فر به پسر باکری داد

ماجرای قولی که هادی حجازی فر به پسر باکری داد