مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-04-24سياسي

مراسم احیای سومین شب از شب های قدر در کدام دانشگاه ها برگزار می شود؟


مراسم عزاداری شب بیست و سوم ماه رمضان همانند شب های نوزدهم و بیست و یکم در دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی سراسر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی سراسر کشور پس از تعطیلی دو ساله آموزش های حضوری، میزبان عزاداران و محبان حضرت امیرالمومنین علی(ع) هستند.

امشب نیز مراسم عزاداری شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی(ع) و همچنین احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در دانشگاه های کشور برگزار می شود.

مراسم شب های نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان نیز با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد؛ مساجد و نمازخانه های دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی کشور در این شب ها حال و هوای معنوی عجیبی داشت و دانشجویان و روزه داران ضمن احیاء مشغول مناجات و عزاداری برای اولین مظلوم عالم شدند.

  استقبال دانشگاهیان و مردم از مراسم شب های قدر دانشگاه تهران به حدی پرشور بود که بسیاری از مردم و دانشجویان در بیرون مسجد به مناجات و عزداری پرداختند.

* مراسم احیای شب قدر در دانشگاه تهران مراسم معنوی احیای سومین شب از شب های قدر امشب در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم احیای سومین شب از شب های قدر در کدام دانشگاه ها برگزار می شود؟

مراسم احیای سومین شب از شب های قدر در کدام دانشگاه ها برگزار می شود؟