مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-04-24پزشكي

لزوم احداث بیمارستان در منطقه 19 تهران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم احداث بیمارستان در منطقه 19 پایتخت اظهارداشت: شهرداری مراکز تحت پوشش شرکت شهر سالم را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پس از استماع گزارش علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورای شهر اظهارداشت: اقدام شهرداری در تجلیل از پاکبانان جای تقدیر دارد  همچنین شروع فعالیت در بوستان ولایت نیز اقدام خوبی است.

اقدامات مختصری در ماه مبارک رمضان صورت گرفت و امیدواریم با برنامه ریزی لازم، بوستان ولایت به قطب فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تبدیل شود و ظرفیت های آن کامل شود.

وی با اشاره به تصفیه خانه فاضلاب در منطقه19 که در میدان تره بار پیش بینی شده و بودجه آن نیز اختصاص داده شده، گفت: تقاضا می کنیم نسبت به تأسیس آن اقدام شود چون در خصوص نقدینگی بین سازمان میوه و تره بار و شهرداری منطقه 19 چالش هایی وجود دارد.

پیرهادی با بیان اینکه هیچ گونه بیمارستانی در منطقه 19 وجود ندارد، یادآور شد: زمینی در این منطقه پیش بینی شده و وزارت بهداشت اعلام کرده به محض اینکه زمین در اختیار قرار بگیرد بیمارستان ساخته خواهد شد.

نیاز به بیمارستان در این منطقه ضروری است و تقاضا داریم مورد توجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث بیمارستان در منطقه 19 تهران

لزوم احداث بیمارستان در منطقه 19 تهران