مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-24فرهنگي

سنندج قدیم در معرض نمایش گذاشته می شود


به همت حوزه هنری استان کردستان و با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر سنندج و دفتر یونسکو در سنندج نمایشگاهی از عکس های قدیمی شهر سنندج به مناسبت روز سنه از4تا10 اردیبهشت1401 در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نمایشگاه عکس های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف حامد شریعتی امروز چهارم اردیبهشت 1401 با حضور مسئولین استانی و هنرمندان افتتاح میشود.

در این نمایشگاه 51 عکس قدیمی شهر سنندج در اندازه 70*50 از سال های 1260 تا 1357 گردآوری و در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

حامد شریعتی نویسنده کتاب آیینه سنندج در  گفت و گو با فارس اظهار کرد: این کتاب دارای 275 صفحه بوده و در هشت فصل مختلف شامل نقشه های قدیمی سنندج، علما و مشاهیر این شهر، کارمندان، خوانین سنندج، بازاریان و کسبه، هنرمندان، ورزشکاران و سکه های قدیمی نگاشته شده است.

وی افزود: مطالب و تصاویر این کتاب در طول پنج سال و در بررسی میدانی و دیدار چهره به چهره با خانواده های قدیمی و تاریخی سنندج که تصاویری قدیمی در آلبوم های خانوادگی خود داشتند جمع آوری شده است.

نویسنده کتاب آیینه سنندج اضافه کرد: عکس ها و مسال این اثر به توجه به زمان و مکان آنها و شخصیت های افراد در این هشت فصل منتشر شده و قدیمی ترین تصویر آن در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج قدیم در معرض نمایش گذاشته می شود

سنندج قدیم در معرض نمایش گذاشته می شود